مقایسه دو گوشی ارتشی هوپ و کاترپیلار | مزایا و معایب

اگر قصد خرید گوشی ارتشی و چریکی یا کماندویی دارید که به طبع اولین مشخصه این نوع از گوشی ها ضد ضربه بو ضد آب بودن آنها در برابر حوادث طبیعی و همچنین میزان نگهداری شارژ به مدت بیشتر نسبت به گوشی های دیگر است ،یهتر است این مقاله را مطالعه نمایید چرا که در این مقاله به مقایسه دو برند پر فروش گوشی های نظامی میپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی موبایل ارتشی هوپ k23

قطعا در هنگام خرید گوشی کیفیت ساخت اولین و امکانات دومین مولفه ای هست که مد نظر دارید و در میان گوشی های ارتشی اولویت با میزان مپر باتری میباشد که البته در گوشی های موجود در بازار از برند های مختلف تشخیص درست بودن میزان آمپر باتری ها و چیزی که روی کارتن چاپ شده و فروشنده به شما میگوید و آن چیزی که در عمل مشاهده خواهید کرد امکان تفاوت بسیار زیاد است و از این رو ما به مقایسه دو گوشی ارتشی هوپ و کت یا کاترپیلار میپردازیم که میتوان گفت قدرت اسمی و عملی باتری و امکانات این دو با عملشان تقریبا یکسان است.

گوشی ارتشی یا نظامی چیست؟

عموما گوشی های کلیدی در بازار ایران و چهان انواع و تنوع زیادی پیدا کرده اند و هنوزه با اینکه تکنولوژی گوشی های هوشمند بسیار جلو رفته اند اما هنوز گوشی دکمه ای و کلیدی جایگاه خود را میان کاربران حفظ کرده است و هروزه گوشی های ساده زیادی به بازار عرضه میشوند که یک نمونه از این تنوع همان گوشی های ارتشی کماندویی میباشند که مشخصه اصلی این گوشی های موبایل ظاهر بزرگ و سنگین که عموما بخاطر وجود باتری قوی آنهاست.

همچنین طراحان این مدل از گوشی ها امکان استفاده از این موبایل ها را برای شرایط سخت مد نظر داشته اند تا کاربر بتواند در مکانهای سخت مانند طبیعت و یا مشاغل فنی بتوانند به راحتی و بدون دغدغه از موبایل خود استفاده کنند چرا که این گوشی ها علاوه بر باتری قوی دارای چراغ قوه های پاور الیدی و بدنه مقاوم تر نسبت به مابقی گوشی ها دارند.

بررسی امکانات مزایا و معایب گوشی های برند هوپ hope

اولین برندی که در میان سالها بعد از شرکت کت یا همان کاترپیلار آمریکایی کار خود را در زمینه ساخت گوشی های ارتشی آغاز کرد کمپانی هوپ بود که تنوع در ساخت گوشی های کلیدی در آن زیاد دیده میشود و امروزه در بازار ایران و کشور های جهان سومی این برند جایگاه بسیار خوبی کسب نموده و میتوان گفت رتبه برتر گوشی های کلیدی ارتشی را از آن خود کرده است چرا که کیفیت قابل قبولی دارد.

گوشی های هوپ دارای باتری های بسیار پرقدرتی هستند که میتوانند تا یک الی دو هفته بدون شارژ شدن دستگاه را روشن نگاه دارند و این بهترین نکته مثبت برای در صدر قرار گرفتن این برند است. همچنین گوشی های این شرکت دارای امکانات متنوعی هستند مانند تلوزیون انالوگ چراغ قوه های قوی و سه الی چهار سیمکارته بودن آنها که در 90 درصد محصولات این شرکت دیده میشود.

از نظر کیفیت ساخت میتوان خاطر جمع بود که این گوشی در صورت استفاده صحیح میتواند سالها برای شما خدمت کند بدون اینکه ایرادی به خودی خود بردارد مگر در شرایط خاصی مانند استفاده ناصحیح که امری بدیعیست

پس بطور خلاصه میتوان مزایای گوشی های hope از گوشی های ارتشی را بطور خلاصه و تیتر وار اینطور بیان کرد:

  • 3 الی 4 سیمکارته بودن
  • باتری های قوی با قابلیت پاوربانک
  • کیفیت ساخت خوب
  • عمر بالا
  • تنوع در تعداد محصولات
  • انتن های جداشونده برای افزایش برد انتن دهی گوشی
  • و...

بررسی مزایا و معایب گوشی های کت یا کاترپیلار cat

یکی دیگر از برند های مطرح بازار ایران در زمینه ساخت گوشی های ارتشی برند گوشی کلیدی کاترپیلار CAT میباشد که البته باید اعلام داشت این برند جدای از آن شرکت ماشین سازی امریکاییست و تولید و ساخت گوشی های ارتشی کت تماما توسط چین میباشد منتها با الهام گیری از سبک این کمپانی اقدام به تولید گوشی های ارتشی نموده است.

از امکانات این گوشی ها در برند کاترپیلار میتوان به باتری های قوی و قدرتمند اشاره کرد که در تمامی محصولات این شرکت یک باتری 10.000 میلی آمپری به چشم میخورد ولی اما این عدد را بنا به تجربه ما اسما باید در نظر داشت و میتوان حدسا ، قدرت باتری این گوشی ها را نهایتا تا 2.000 میلی آمپر در نظر گرفت که از نظر میزان شارژدهی از برند هوپ مقداری ضعیف تر است و در اعلام میزان شارژدهی این برند قلو صورت گرفته اما نسبت به قیمتی که دارد میتوان گفت که انتظارات را کمی براورده میسازد.

و اما از دیگر امکانات این گوشی ها میتوان به چراغ قوه های پاور الیدی اشاره کرد که در تمامی محصولات این برند به چشم میخورد و با برند رقیب خود یعنی هوپ برابری دارد.

پس میتوان امکانات این برند را نیز بطور خلاصه به موارد زیر محدود کرد:

  • باتری های 10 هزار اسمی ولی در حد 2 هزار واقعی
  • دو سیمکارته بودن
  • کیفیت ساخت نسبتا خوب نسبت به هوپ
  • عمر معمولی
  • تنوع محدود در محصولات
  • بدون انتن فیزیکی و انتن دهی معمولی مانند دیگر گوشی ها
نتیجه گیری

در مقایسه دو گوشی ارتشی هوپ و کاترپیلار دیدیم که برند هوپ اندکی قوی تر عمل کرده است و تنوع و کیفیت در محصولات نسبت به برند کاترپیلار بیشتر دیده میشود و از آنجا که گوشی های هوپ قیمت اندکی بالاتر نسبت به گوشی های برند کت یا کاترپیلار دارند بدیعیست که کیفیت ساخت نیز نسبت به همین اختلاف قیمت دیده شود.

باید دقت داشت که متاسفانه نمونه های کپی شده و قاچاق این دو برند چینی نیز به شدت در بازار وجود دارند که بعضا دیده شده کاربرانی با قیمت های بالاتر از نمونه های اصلی گوشی های هوپ یا کت و یا لندرور را خریداری کرده اند و متاسفانه از همان ابتدا با مشکلات زیادی در رابطه با موبایل خود روبه رو شده اند و این امر نکات منفی را در مورد این برند ها در ذهن مخاطب ایجاد مینماید. پس حتما از فروشگاه های معتبر برای خرید مدنظر داشته باشید و از فروشنده یک هفته ضمانت مرجوعی بگیرید که در این زمینه فروشگاه سروش موبایل با بیش از 12 سال سابقه در واردات گوشی های کلیدی بهترین و با اصالت ترین نمونه های محصولات را با تضمین کیفیت به مشتریان عرضه میدارد که میتوان گفت ارزان ترین و بهترین کیفیت را در میان رغیبان دارار میباشیم.

یک نظر در “مقایسه دو گوشی ارتشی هوپ و کاترپیلار | مزایا و معایب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *