آموزش فلش گوشی های کلیدی | چگونه با کد و برنامه گوشی نوکیا و بقیه مدل ها را ریست کنیم

اگر از یک گوشی کلیدی ساده استفاده میکنید که قاعدتا برای استفاده راحت تر و ساده تر و بعضا بدلیل کوچک و ساده بودن و همچنین قیمت پایینتر نسبت به گوشی های هوشمند انتخاب مطمعا تری برای بعضی از مشاغل و محیط ها میباشد ، طی ماه ها و سالها برای شما پیش خواهد امد که با کندی و یا هنگی و یا لگ زدن و حتی فراموش کردن پسورد مواجه شده اید و برای تعمیر و یا فلش گوشی و یا ریست گوشی کلیدی خود کل تعمیرکاران را دور زده باشید ولی اما ما امروز در این مقاله با روشی ساده تر قبل از بردن گوشی ساده و دکمه ای خود به تعمیرگاه اقدام به اموزش فلش گوشی کلیدی ویا ریست کردن آن میپردازیم.

فلش و ریست گوشی های کلیدی

فلش گوشی های کلیدی چیست؟

فلش زدن و یا همان ریست کردن گوشی های کلیدی به معنی حذف و دوباره نصب کردن دوباره رام گوشی (سیستم عامل گوشی) میباشد که بوسیله آن تمام عیوب و ایراداتی که تا قبل از این برای گوشی شما پیش امده حذف و دوباره به تنظیمات اولیه کارخانه بازمیگردد.
فلش زدن و ریست کردن دو مقوله جدا از هم هستند و در عمل فلش زدن معمولا رام دستگاه را بوسیله کامپیوتر و یا باکس بر روی گوشی رایت میکنند و اما در روش ریست کردن همان رام قبلی را دوباره به حالت اولیه بازمیگردانیم و اگر رام گوشی کلیدی و یا حتی هوشمند شما آسیب دیده باشد و یا قسمتی از آن پاک و یا به هردلیلی که میتواند بوسیله ویروس باشد و یا استفاده نادرست باشد ، میبایست حتما رام آن تعویض شود و با ریست کردن مشکل شما حل نخواهد شد.
در گوشی های کلیدی نوکیا و سامسونگ برای پاک کردن رمز بوسیله کد نمیتوان گوشی را ریست کرد و میبایست حتما بوسیله کرک ها و برنامه ها و یا باکس مخصوص تعمیرات اقدام به حذف قفل نمود.

ریست کردن و یا فلش گوشی کلیدی بوسیله کد

در گوشی های مختلف بازار که البته در این مقاله به انواع گوشی کلیدی اشاره داریم کد های متفاوتی برای ریست کردن گوشی وجود که البته اکثر این کد ها را در اختیار شما قرار میدهیم تا با تست آنها گوشی موبایل خود را ریست کنید.
کد ریست نوکیا:
ستاره مربع ۷۷ مربع ، این کد برای ریست کردن تنظیمات گوشی های نوکیا کاربرد دارد و اطلاعات شما را پاک نخواهد کرد.
ستاره مربع ۷۳۷۰ مربع ، با استفاده از این کد تمامی اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد و بهتر است مموری کارت گوشی خود را خارج کنید.
اگر در روند ریست کد از شما درخواست کرد بصورت پیشفرض ۱۲۳۴۵ و یا ۰۰۰۰ و یا ۱۱۱۱ و یا ۱۱۲۲ میباشد مگر آنکه رمز گوشی را تغییر داده باشید.
روش بعدی کلیدهای ترکیبیست به اینصورت که ابتدا گوشی کلیدی را جهت فرمت خاموش می کنیم ، سپس همزمانیکه که سه کلید سبز ، * و 3 را نگه

داشتیم ، دکمه پاور را فشار می دهیم  و گوشی را روشن می کنیم و دکمه ها را نگه می داریم تا گوشی بصورت کامل فرمت شود.

برای ریست گوشی های کلیدی سامسوتگ بهتر است مقاله کد ریست گوشی های سامسونگ را مطالعه بفرمایید.

کد ریست و فلش گوشی کلیدی چینی

در گوشی های کپی و های کپی کلیدی موجود در بازار مدل های پردازنده مختلفی وجود دارد که هرکدام از آنها برای ریست کردن و یا فلش زدن از کد متفاوتی استفاده شده که در ادامه تعدادی از آنها را برای شما اورده ایم:
ستاره مربع ۹۸۷ مربع
ستاره مربع ۹۸۷ ستاره ۹۹ مربع
ستاره مربع 73738 مربع
ستاره مربع ۲۲۲۰ مربع
ستاره مربع ۸۸۸ مربع
ستاره مربع ۱۱۲۲ مربع
ستاره مربع ۷۷۸۰ مربع

دقت داشته باشید مستر کد گوشی های کلیدی چینی و یا همان پسورد هنگام بازگشت به تنظیمات کارخانه آنها معمولا اعداد ۱۱۲۲ ، ۱۱۱۱ ، ۲۲۲۲ ، ۱۲۳۴۵ ، ۱۲۳۴ ، ۰۰۰۰ ، ۵۶۷۸ هستند

فرمت و فلش گوشی های کلیدی با استفاده از برنامه

یکی دیگر از روش های فرمت و ریست گوشی های کلیدی استفاده از یبرنامه های کرک شده باکسها میباشد که اگر بصورت صحیح بر روی سیستم خود نصب کنید و درایور های مربوط به پردازنده گوشی خود را بصورت صحیح ، روی سیستم pc و کامپیوتر خود نصب کنید ، میتوانید گوشی کلیدی خود را فلش بزنید و یا رمز آن را بردارید و یا حتی رام گوشی را تعویض نمایید.

ریست و فلش گوشی های کلیدی با استفاده از کرک میراکل

کرک میراکل یکی از پر کاربرد ترین ابزار های تعمیرات موبایل به شمار میرود که بر روی سیستم تمام تعمیرکاران نرم افزار موبایل نصب است که بوسیله آن میتوانید گوشی های کلیدی و اندرویدی را ریست ، فلش ، چنج سریال و یا رام زد.

شما میتوانید برنامه کرک میراکل را دانلود و نصب نمایید و قبل از آن درایور های پردازنده گوشی را روی سیستم نصب نمایید.

جمع بندی

در مقاله آموزش فلش گوشی های کلیدی و اینکه چطور بواسطه یک کد و یا یک برنامه بتوانیم گوشی کلیدی نوکیا سامسونگ و یا برند های چینی را ریست کنیم مختصر توضیح دادیم اما نمیتوان بطور 100 درصد گفت که تمامی برند ها و مدل های گوشی های کلیدی از این کدها پشتیبانی میکنند و قطعا کدها و روش های ریست و یا فلش کردن در این مدل های گوشی های کلیدی متفاوت خواهد بود و از این رو کار با کرک ها و برنامه های فلش ، کار را تا حدودی راحت تر میسازد چراکه طیف وسیعی از مدل را برای انجام کار های تعمیراتی پوشش میدهد و اما اگر از هیچ روشی موفق به ریست و یا فلش گوشی خود نشدید میبایست از یک تعمیرکار نرم افزار بخواهید که بواسطه باکس مخصوص که یک ابزار تعمیراتیست اقدام به فلش نماید.

یک نظر در “آموزش فلش گوشی های کلیدی | چگونه با کد و برنامه گوشی نوکیا و بقیه مدل ها را ریست کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *