بهترین کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت زیر 3 میلیون تومان

در دهه اخیر هلیشات و کواد کوپتر در ابتدا یک ابزار سرگرمی و بازی برای کودکان محسوب میشد اما رفته رفته این صنعت بروز تر شده و با ترکیب تکنولوژی های جدید تر دیگر از حالت بازی و سرگرمی خارج شد و رفته رفته جای خود را در صمایع مختلف برای ابزار کار باز کرد. از فیلم برداری های پیشرفته بگیر تا نقشه برداری ها و کشاورزی و... تا جایی که برای راندن این وسیله نیاز به داشتن مهارت و گواهینامه نیاز شد چرا که بسیار مدل ها و طرح های متفاوت در بازار موجود شد با قیمت های بسیار متنوع.

هلیشات ارزان قیمت

از این رو با افزایش تنوع های این کواد کوپتر ها با قیمت های متنوعی که دارند ، انتخاب برای مصرف کننده بسیار سخت شد که ما امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی دو مدل هلیشات و کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت بپردازیم تا شما عزیزان بهترین انتخاب را در بین اینهمه نمونه های بی کیفیت بازار داشته باشید.

بهترین کواد کوپتر ارزان قیمت دوربین دار کدام است؟

برای پاسخ به این سوال که بهترین کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت کدام است بهتر است ابتدا بدانیم امکانات حیاتی یک کواد کوپتر یا پهباد چه چیز هاییست تا بتوانیم تشخیص دهیم که یک کواد کوپتر نسبت به قیمتی که دارد ایا ارزش خرید دارد یا خیر...

یک کوادکوپتر خوب میبایست در ابتدا از چیپست های استاندارد در ساخت استفاده نماید که در در عملکرد پروازی دستگاه بسیار موثر است به این معنی که کیفیت ساخت و جنس ای سی ها و چیپست های بکار رفته در پهباد و کواد کوپتر میبایست از بهترین ها باشد تا اولا مشکل تخلیه شارژ نداشته باشید و دوما مولفه هایی مثل سرعت فرمان پذیری و یا استقامت دستگاه در برابر ضربات و شرایط سخت بالا برود که معمولا برند هایی مثل dji که یک کمپانی برند در ساخت کواد کوپتر هست بهترین چیپست ها را تولید میکند که البته قیمت محصولات این شرکت بسیار گران است.

و اما برای انتخاب یک کواد کوپتر اولین مولفه انتخاب میبایست محصولی باشد که از یک برند شناخته شده و یا حدالمقدور دارای یک برندی باشد تا اینکه صرفا با یک اسم خرید کنید; این به این معنیست که اگر نمیخواهید هزینه زیاد برای خرید محصولات dji بپردازید حد الامکان بهد از آن سراغ محصولی بروید که اسم شرکت سازنده آن را بدانید نه اینکه صرفا محصولی با نام ناشناخته w99 pro که مشخص نیست از کدام محله در چین تولید شده و روانه بازار ایران شده را بخرید که قطعا اینگونه محصولات لذت داشتن و پرواز پر حیجان کواد کوپتر را از شما خواهند گرفت.

s172 max بهترین انتخاب کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت از شرکت toys sky

یکی از بهترین کواد کوپتر های دوربین دار ارزان قیمت زیر 3 میلیون تومان همین مدل s172 max میباشد که علاوه بر داشتن یک شجره و کمپانی شناخته شده ، چیپست ها و آی سی های بکار رفته در آن را از برند معروف dji تامین میشود که یک مزیت بسیار عالی برای این کواد کوپتر ارزان قیمت میباشد که البته برای ارزان کردن قیمت تمام شده این محصول از موتور های کورلس البته با قدرت مانور خوب و باتری های معمولی تر لیتیوم یونی استفاده شده است که این باعث شده قیمت این دستگاه به زیر 3 میلیون تومان در بازار ایران برسد

این کواد کوپتر دارای امکاناتی از قبیل سنسور های 360 درجه عدم برخورد با موانع ، دو دوربین یکی بصورت ثابت زیر دستگاه و یکی در جلوی دستگاه با قابلیت چرخش 90 درجه با ریموت کنترل و انتقال زنده تصاویر و امکان ضبط فیلم و عکس با کلید و یا اشاره دست ، چرخش و پشتک زدن اتومات ، لندینگ خودکار ، بازگشت به خانه ، هدلس مود و...

البته همانطور که قبل تر اشاره شد بدلیل ارزان تر شدن این دستگاه ایراداتی هم نسبت به مدل های گران قیمت دارد که شمال مدت کم پرواز تا 10 الی 15 دقیقه هست که با قطع اتصال به گوشی میشود مدت آن را افزایش داد و همچنین برد 100 الی 200 متری آن است که در هلیشات های بالای 10 میلیون تومان برد پروازی به 2 کیلومتر میرسد که نسبت به قیمت میتوان گفت کارایی افزایش میابد.

s172 max بهترین کواد کوتر دوربین دار ارزان

کواد کوپتر z908 pro

یکی دیگر از انتخاب های بهترین کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت میتواند z908 pro باشد که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و میتوان جزو انتخاب های خود قرار داد.

امکانات این دستگاه نیز شامل سنسور های عدم برخورد با موانع طرفین ، دو دوربین ثابت و متحرک ، انتقال تصاویر زنده روی موبایل پشتک و لندینگ اتومات و... اشاره کرد.

ضعف های این کواد کوپتر نیز برد 100 الی 200 متری  و پرواز 10 الی 15 دقیقه ای میباشد و همچنین سنسور های عدم برخورد با موانع این دستگاه فقط طرفین را پوشش میدهد و بصورت همه جانبه نمیباشد

نتیجه گیری

برای انتخاب بهترین کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت زیر 3 میلیون تومان مدل ها و برند های بسیار زیادی در بازار موجود هستند منتها همه آنها از کیفیت و تامین قطعات خوبی برخوردار نیستند و البته هستند مدل هایی که هم کیفیت خوب و هم پشتوانه قطعات خوبی دارند ولی منتها ما بنا به تجربه خود دو برند را برای شما معرفی کرده و پیشنهاد داده ایم چرا که این دو امتحانشان را برای مشتریان ما پس داده اند

شما بهترین کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت را در مجموعه سروش موبایل میتوانید مدل های محصولات را با راهنمای کامل و فیلم پرواز مشاهده و با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید و همچنین پس از خرید میتوانید به پشتیبانی واتساپ ما برای دریافت ویدیو آموزش پرواز و کار با کوادکوپتر پیام ارسال نمایید تا پشتیبان سایت برای شما ویدیو آموزش کار با نرم افزار و ریموت کنترل دستگاه را ارسال نماید.

یک نظر در “بهترین کواد کوپتر دوربین دار ارزان قیمت زیر 3 میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *